Plan dnia

HARMONOGRAM DNIA

6.00-8.15 PRZYJMOWANIE DZIECI DO ŻŁOBKA

-schodzenie się dzieci

-zabawy swobodne według zainteresowań dzieci

-zabawy integracyjne, ruchowe, ze śpiewem7a570cb8831c80c616c46787d8f75a19

-indywidualne zabawy edukacyjne z opiekunami

-czas na indywidualne rozmowy rodziców z opiekunami

8.15 PRZYGOTOWANIE DO ŚNIADANIA

-czynności higieniczne i pielęgnacyjne

-wdrażanie elementów higieny osobistej

-kształtowanie umiejętności samoobsługowych

8.30 ŚNIADANIE

-zachęcanie dzieci do samodzielnego spożywania posiłków

-poznawanie i przestrzeganie zasad kulturalnego zachowania się przy stole

8.45-9.45 ZABAWY EDUKACYJNO ROZWOJOWE

REALIZACJA PLANU PRACY ŻŁOBKA

-zajęcia kształcące motorykę małą i dużą, aktywność ruchowa

-wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką oraz literaturą

-zajęcia rytmiczne i umuzykalniające49

-zabawy logopedyczne wspomagające naukę i rozwój mowy

-zabawy paluszkowe, małe formy teatralne

-spędzanie czasu na świeżym powietrzu

10.00 II ŚNIADANIE

-zachęcanie dzieci do samodzielnego spożywania posiłków

10.20-10.45 ZABAWY EDUKACYJNO ROZWOJOWE

REALIZACJA PLANU PRACY ŻŁOBKA

-zajęcia kształcące motorykę małą i dużą, aktywność ruchowa

-wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką oraz literaturą

-zajęcia rytmiczne i umuzykalniające

-zabawy logopedyczne wspomagające naukę i rozwój mowykucharz

-zabawy paluszkowe, małe formy teatralne

-spędzanie czasu na świeżym powietrzu

10.45 PRZYGOTOWANIE DO OBIADU

-czynności higieniczne i pielęgnacyjne

-wdrażanie elementów higieny osobistej

11.00 OBIAD (I DANIE)

-wdrażanie do samodzielnego jedzenia

-ćwiczenie posługiwania się sztućcami

minnie mouse gif11.30-13.30 CZAS NA SEN LUB LEŻAKOWANIE

-słuchanie muzyki relaksacyjnej, kołysanek

-czytanie przez opiekuna bajek

-monitorowanie snu

13.30 PRZYGOTOWANIE DO OBIADU

-czynności pielęgnacyjne i higieniczne

13.50 OBIAD (II  DANIE)

-wdrażanie do samodzielnego jedzenia

-ćwiczenie posługiwania się sztućcami

-wdrażanie zasad kulturalnego zachowania się przy stoleniemowle ruchomy obrazek 0025

14.20 CZYNNOŚĆI HIGIENICZNE PO OBIEDZIE

14.35-16.30 ZABAWY SWOBODNE – ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI DO DOMU

-zabawy w kącikach zainteresowań

-czas na indywidualne rozmowy rodziców z opiekunami